Så försov man sig igen.

Försov mig i dag eftersom jag satt uppe till nästan tre inatt och läste den sjukt intressanta boken. Lättläst och begriplig också, och inte så lång; inte ens 200 sidor. Har dock fortfarande bara läst lite mer än halva, och tanken var att jag skulle pallra mig upp vid nio och gå ner och sätta mig på en cykel på gymmet och fortsätta läsa där. Ingen tok-cykling då alltså utan bara lite lugnt, göra någonting medan man pluggar istället för att bara ligga/sitta ner. Så skulle jag även vara i stallet vid 11 och träna lite från marken med Ewa. Men... gissa när jag vaknar, med en supergosig kissekatt liggande på bröstet? 10.57. Jaha... Det var den förmiddagen! Och har jag börjat plugga eller göra någonting alls än? Neeej. Så nu blir det dags att gå upp och äta frukost (?) och sätta igång med att beta av dagens att-göra-lista. Den är väldans lång idag faktiskt! Pust. Hörs senare!

Gos-kissen inatt när jag läste. Han är nöjd så länge han får vara med! Helst i boken/det jag pysslar med...




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?