Dagen och ett dilemma.

Så! Då var dagens och kvällens åtagande avklarade! Det enda jag inte hunnit med är, förvånande nog, att plugga... Men det är så tråkigt att bara läsa. Men ska börja med en ny bok idag som jag helst ska ha läst ut tills imorgon, en som faktiskt ska bli intressant då den bland annat ska bekräfta LCHF-tänket med att man ska undvika socker, onödiga kolhydrater, light-produkter...osv. Ska bli spännande! Ska bara göra en totalförbjuden sak först; dricka en energidryck. Köpte några häromdagen då jag verkligen försökt plugga men hjärnan inte ville hänga med... Men efter en burk sån kick läste jag på hela kvällen och var jätteeffektiv helt plötsligt, både ögonen och hjärnan hängde med! Så, man får väl  göra undantag antar jag... Suck. Nyttig men inte orka koncentrera sig eller onyttig men fokuserad och effektiv...? Svårt val när man studerar. Ännu svårare när man studerar Hälsa! Och för tillfället Kost. Hrmm.

Har i alla fall vart iväg till stallet och blev ett pass på ridbanan, var länge sedan. Regnade hela tiden och blöta blev vi, men Fallino var jätteduktig! Hann dock aldrig jobba med galoppen för då kom det in ett helt gäng andra på ridbanan som jag aldrig visste vart de skulle ta vägen, de viste nog inte själva, så jag red ner och travade och galopperade lite på de av regnet mjuka grusvägarna innan det fick räcka för dagen. Duktig ponny!

När jag sedan kom hem var det bara att dra på sig träningskläderna och sedan bar det av ner till gymmet. Såå lyxigt att bo typ 50 meter från gymmet! Underbart, faktiskt. Och nu har jag då ätit kvällsmat (stekt hamburgare med ost och dressing, keso och lite grönt) och det enda som väntar är skolböckerna... Så, god natt alla ni som kan gå och lägga er efter en redan effektiv dag!

EmmaL

Hej!

Fin sida du har :)

Det va ju dock bara Ewa och Beppe som kom till banan. Och de hade allt koll på sig ;)



Mennivafinaändå!

Kram

2011-09-21 • 09:47:48 | http://www.05-14.be
• Jessica

Hehe, joo, men det kapade ju hela tiden av vägen där jag red och sa ju "oj" och "förlåt" så därför förmodade jag att det inte var med flit! Men det kanske det va ;O Och så stod ni 2 st i mitten och ja.. Vi blev lite stressade bara! Så därför var det bättre att vi red iväg ut en sväng istället.

2011-09-21 • 11:36:25 | http://ingeny.blogg.se/



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?