Packar och fortsätter att drömma.

Håller på att packa inför helgen. Jobbigt när man ska vara borta i 5 dagar... Över helgen behövs ju inte mycket men nu är det fler dagar, plus att jag och M ska ut på utflykt (jag tvingar honom, det är en uppgift till skolan) och att jag tänker vara ute och promenera fredag och måndag när han är på jobb, så jag slipper sitta inne hela dagen. Alltså krävs kläder (och skor!) även för det. Blöh.

Tar frukostpaus nu, sitter och tittar på En plats på landet på TV8. Ååååhh. Så fina hus/gårdar, alltid. Speciellt för budgetarna de brukar ha, på en sisådär 600.000 eller varför inte 1.200.000 pund... Inte konstigt att det är pampiga hus. Tänk, det hade väl varit en dröm om något! En hästgård på Englands landsbygd, eller varför inte Irland. Åååååhh.... Gröna kullar vart man än tittar. vill jag nog ha det!




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?