Drömlivet, kom till mig!

Åh, jag drömmer mer och mer för varje dag. Inser vad jag vill med mitt liv. Vad jag vill göra. Ska jag berätta?

Jag vill ha en liten gård på landet. Behöver inte vara något jätteflott (till att börja med i alla fall, vore kul att renovera med tiden) men stallet ska ha i alla fall två stora boxar. Gärna möjlighet till lösdrift. Stora fina hagmarker, en bit egen skog. I stallet skulle Fallino bo, såklart. Om det är mer än två boxar kan jag hyra ut några. På lösdriften ska jag ha mina efterlängtade shettisar. Få kanske två små pytteföl om året. Ha ett ridlekis i liten skala.

På gården ska vi även ha en eller två hundar. Vilken ras har jag inte spikat än. Hehe. Självklart ett gäng stallkatter också.

Utöver hästarna vill jag ha ett eget mindre företag, som hälsocoach. Vill kunna hjälpa människor att komma tillrätta med sina liv och sin hälsa. Åååh vill bara komma igång med mitt underbara drömliv. Snart. Fort. Nu!! Hjälp mig skaffa fram miljonerna som behövs bara?

sara

Om man bara är villig att flytta på sig kan man få allt det där för en "billig" peng. Marcus pappa och fru flyttade t.ex. till småland och köpte en gammal skola (med massa mark) i småland utanför växjö för 350000.. Åh va mysigt med ett sånt hus! Förstår att du lockas av det. Och ett tips är att följa sina drömmar, och att alltid ha drömmar! Men ibland tar det lite tid att komma dit..

2011-10-13 • 07:57:58



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?