Redovisning imorgon, efter ett chipsdygn.

Imorgon bitti har vi vår redovisning om LCHF (eller möjligtvis på eftermiddagen - vi har schemalagt hela dagen..) och det blir alltså att gå upp tiiidigt. Usch och fy för det. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Än mindre när man la sig seent inatt och sedan låg kvar i sängen och segade och kollade på tv-serier till klockan fyra när jag istället drog till gymmet.
Speciellt ironiskt känns det eftersom jag (och mina gruppmedlemmar) sedan igårkväll (efter en mumsig lax-måltid) enbart ätit chips.. Tills nu ikväll när jag gjorde sallad med kyckling, bacon, mozzarella, rödlök, tomater och isbergssallad, såklart. Gott. Mätt! Fortfarande. Ska försöka att snart gå och lägga mig i alla fall. Fast ska nog fixa lite till med vår PowerPoint först...




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?