Fortsättning följer... Eller?

Snart kommer M hem över helgen. Om en halvtimme sisådär. Jag är trött. Vi var uppe och pratade till 2 inatt.
Idag har halva klassen redovisat om sina vetenskapliga artiklar inom området natur/hälsa och jag skulle inte påstå att det gick bra, men nu är det i alla fall överstökat.
Kom hem och kände att jag behövde faktiskt gå ut och sätta mig eller promenera, kanske komma till insikt eller någonting. Naturen är bra. Men i vilket fall orkade jag inte. För trött, för uppgiven. Kan verkligen förstå folk som mår för dåligt för att göra något åt det.. Föreslog i alla fall för M att vi kan gå ut och ta en promenad och sätta oss och prata ute någonstans. Vi gör aldrig sånt. Som jag vill. Och nej, som vanligt vägrar han att gå med på något jag föreslagit. Tråkigt. Sucksucksuck.

Håll tummarna för att helgen inte blir ett helvete. Imorgon får jag i alla fall träffa Amanda för första gången på länge. Men är rädd att jag kommer förstöra hela kvällen med den negativa energi som omger mig...

Nicolette

Hej! Förstår att det måste vara enormt jobbigt. Har själv varit i den sitsen. Men var inte rädd för att ta plats! Vill han inte hänga med när ni väl träffas - gå utan honom. Det finns en chans att han, när du väl går ut genom dörren, faktiskt slänger på sig ytterkläderna och hänger med dig! :) Det är åtminstone värt ett försök, och ska han vara envis så kan han slänga sig i väggen! Ni ska ju båda få göra det ni vill i ert förhållande, ingen ska behöva kompensera mer än den andra! Hoppas det löser sig till det bättre :)

2011-10-07 • 17:22:27 | http://noxusushi.blogg.se/



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?