Måndag, kondition och mat.

Försov mig i morse, 2 timmar. Fast ingen skada skedd, började inte skolan förrän kl 13. Men hade varit skönt att få något gjort på förmiddagen med. Nåja! Var så fruktansvärt trött.
I skolan gick vi igenom testledarutbildning för konditionstest på cykel. Spännande. Vi ska göra på varandra nästa vecka och sedan examineras och certifieras. Gosh, jag kommer säkert dö. Hehe. Sämst kondis.
Vart och handlat mat och nu lagat och avnjutit middag, mums! Hittade på lite själv bara, kan skriva receptet senare.
Ikväll ska jag äntligen iväg till gymmet igen!! Blev bara en gång förra veckan, och så gick jag milen den enda soliga dagen. Sedan var jag upptagen med annat, som att sova eller dricka vin, resten av veckan. Men nu ska jag komma igång igen! Hehe. Inget vin idag. Nej.

Hm. Vill ha mer mat. Mätt, men blev så goooott. Åh. Dilemma. Njuta av mer mat och vara äckelmätt på gymmet? Känns inte smart. Men man är ju inte så smart alltid..




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?