Tre månader.

Då var ännu en arbetsdag och -vecka strax slut. Går så fort att det inte är klokt. I morgon bitti åker vi till Skövde och ikväll ska jag/vi (beroende på min övertalningsförmåga) bära hem mina saker till mig igen, samt packa lite inför helgen. Oliwer får stanna hos svärmor så länge, där han är trygg. Jag hoppas att jag också är trygg när jag kommer hem med honom på söndag kväll bara...

Idag är förresten min och Ms tremånadersdag. Hm. Vi har haft lite olika planer inför ikväll men ingen av dem verkar bli av. Det blir antagligen att vi sitter hemma och äter mat och tittar på film antar jag. Som alla andra dagar. Fast ikväll blir den sista. Lite svårt att inse bara, vill nog inte tänka på det ens. Att den gångna månaden är det längsta vi kommer kunna vara tillsammans på ett år. Plötsligt sitter jag mitt i ett distansförhållande. Igen. Tycker inte om det, alls.


Världens finaste/bästa/gosigaste/gulligaste/underbaraste katt.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?