Ett år senare.

Mycket hinner hända på ett år.
Vi bor fortfarande kvar i Karlstad, Fallino och jag, men både han och jag har flyttat; jag till en stor fin fyra i centrum som jag delar med två andra; han till ett stall utanför Skattkärr. Utan travhästar överallt och i ett mysigt stall med jättegulliga människor och hästar (och hundar, katter, höns och kor). Fallino går på bete en kvarts gångväg från stallet just nu, med tre andra pojkar och även om han trivs bättre bland tjejer så funkar det hur bra som helst.

Jag pluggar numer Hälsa & Wellness vid universitetet och jag ska börja mitt andra år till hösten. Det är så himla intressant och jag känner att det här vill jag verkligen syssla med. Hjälpa människor att hitta vägen till bättre hälsa och välmående, med alla de vägar som finns. Många bäckar små...

Jag har äntligen skaffat mig en katt. Oliwer heter han, 4 år och korsning Russian blue och skogis (har jag för mig). Världens gosigaste, gulligaste och snällaste. Hans gamla familj hade skaffat sig en bebis och då var Oliwer inte längre i centrum, som han trivs bäst. Så han fick komma till mig.

Pojkvän har jag också hunnit skaffa mig. En soldat, faktiskt. Men en gentleman. Livet är med andra ord egentligen ganska bra för tillfället. Sommarjobbar och drar in lite pengar just nu.


Monique

Hej! Härligt att läsa om vad som händer, underbart att du trivs så bra! Ha en fortsatt bra sommar! Kram

2011-07-21 • 13:05:25 | http://www.moniquebostrom.wordpress.com



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?