Avvänjningsdags.


Eftersom jag fortfarande är hos pojken min och självklart glömde ta med mig min usb-kabel till kameran dit, så har jag för tillfället bara lite halvgamla bilder från några veckor tillbaka eller mer. Men snart kommer de nya, när jag väl kommit ihåg... Hehe.

Detta är sista semesterveckan för hans del så i helgen bär det av tillbaka till P 4 (Skaraborgs regemente) och jag ska följa med ner, är det tänkt. Han och en kompis har nämligen skaffat egen lägenhet nu så att de slipper bo på logement längre. Nu kan de laga riktig mat (förut delade de på några microvågsugnar och en kokplatta... Hur lagar man mat för en soldat då?) och jag kan dessutom komma och hälsa på! Härligt. Så i helgen blir det lite fixande där innan jag åker tillbaka upp till mig.

Men jösses vad det kommer kännas konstigt, efter att ha kunnat ägna nästan all ledig tid åt varandra den senaste månaden, och helt plötsligt bara ses på helgerna. Inte ens varje, förmodligen... Blö. Nåja, då får jag plötsligt massor med tid över till annat också. Kan vara skönt det med.




Magda

Gillar att di börjat blogga igen så man vet hur det går för dig :)

2011-07-27 • 22:18:32 | http://smallbutexisting.blogspot.com/



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?