Andra tentan klar - nu firar vi!

Nu är tentan gjord och förmodligen godkänd och det ska firas med en tur på stan alldeles snart! Nya skor står som sagt på listan, och så har jag ett bra tag nu letat efter en vettig väska att ha i höst som man kan få plats med sklgrejer och dator (visserligen en mini-pc) i. Jag har dock inte hittat någon hittills, eller jag har hittat en del jag kanske kan tänka mig och en del som är perfekta - förutom på prislappen.
Nu verkar jag dock ha hittat en alldeles utmärkt kandidat, och priset kunde inte blivit bättre! Men först får vi såklart se om den verkar lika perfekt i verkligheten, och om den finns i butik här i Karlstad.

Ikväll blir det antingen fest och utgång med tjejerna, eller, om vi inte mår på topp (som ingen av oss gör just nu :/ ) så blir det nog bara att vi lagar middag och ser på film och har lite torsdagsmys helt enkelt. I vilket fall ska det firas att vi slipper mer tentaplugg nu ett tag framöver! : )
1330-1522-1016-1028-5254-0575




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?