Höst & Studier.

Varit mycket plugg sedan i fredags. Två tentor på en vecka är inte precis drömmen, men det har trots det funkat bra och jag har ändå inte suttit mer än 2-5 timmar om dagen. Kändes lite hopplöst inför i morgon förut, typ det får bära eller brista (så jag brukar känna inför tentor...), men redan nu känns det bra efter en (halv) dags plugg till med Louise (jag råkade visst sova till tre idag... fast la mig inte förrän 7 i morse heller hehe!). Så det här ska vi nog kunna klara av! Skönt att jag i alla fall har en av tre delar godkänd redan, så slipper jag den.


Mobilbild från i våras: så kul tycker Oliwer det är när matte måste plugga!

Ska ändå bli skönt när skolan kommer igång igen. I höst är det Praktiska metoder för hälsofrämjande arbete och coaching, Massage och hälsa, Kost och hälsa samt (om jag inte hoppar av för att det blir för mycket, läser redan 30 p så det blir 37,5 med denna..) Fysisk aktivitet och hälsa I. Ska bli riktigt kul med lite mer praktiska kurser efter vårterminens Basmedicinska grunder (Bas? Grunder?! Ni kan ta er någonstans... Min mamma som är sjuksköterska behöver inte ens veta en del av sakerna vi var tvungna att lära oss..!)

Den börjar närma sig nu; verkligheten! Får se om det blir ett tredje år sen kanske, med kandidatexamen. Antagligen. : )




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?