Positiv, dag 1.

Tänkte försöka bli en mer positiv människa. se saker från den ljusa sidan, liksom. Min plan är att börja tänka ut vad som varit bäst med dagen som gått. Många saker, stora saker, små saker, en enda sak, eller om allt varit jävligt så åtminstone den minst jävliga! Eller om det jävliga kanske kan leda till något mindre jävligt?

    IDAG DÅ.
    Bäst idag:
  • Tentan gick jättebra.
  • Jag fyndade på Myrorna (en kavaj, en kappa, ett par bruna pumps, ett skärp och ett halsband).
  • Jag var till frisören (ja, värmländskan har mig i sina klor.) och blev nöjd med resultatet!
  • Jag har redan idag pluggat en hel del tills torsdag.
  • Jag blev motiverad till att börja träna.
  • Jag fick reda på att jag ska jobba 16 dagar i oktober = pengar i slutet av november! (= Julklappar!!)
  • Jag har haft en lat men ack så skön kväll här hemma. Som känns mer hemma än någonsin! : )





» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?