Härliga frihet! Haha.

Så glad, hann med allt jag planerat idag! Red ut med Alex & Bea i skogen (var så himla fint väder, kunde inte ens ha jacka på mig!) och så har jag varit på gymmet nu. I förmiddags var jag och handlade mat. Alltid lika roligt! Faktiskt. Om man har pengar alltså. Vilket var gränsfall nu, men i alla fall.

Nåja. Nu ska det nog bli lite bättre ett tag, 3 veckor självständigt arbete. Visst, kommer att bli hårt, men jag kan i alla fall bestämma lite själv mer. Ska förhoppningsvis få lite hjälp också att komma tillrätta med vissa saker i mitt liv. Vissa saker är bara för mycket, kommer helt oväntat och överväldigar en så att man inte vet vad man ska ta sig till. Jag är så hemskt tacksam för en del av mina vänner. Fina fina fina.

Terese

<3

2010-03-05 • 21:25:26 | http://interweaves.wordpress.com/



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?