Studying - not my thing

Okej, jag lyckades bli klar med uppsatsen i alla fall. Hehe. Sen är frågan hur bra den blev.. Speciellt slutet ^^ Men men. Jag hade något att skicka in i alla fall... Och det blev typ lite för många ord. Hm. Hoppas det inte drar ner det (mer än att innehållet eventuellt suger alltså).

Nu ska jag bara börja plugga till omtentan i historia som är imorgon. Som vi hade i oktober eller november nån gång förra året. Jag kommer ihåg jättemycket... Speciellt med tanke på att jag tydligen inte ens visste tillräckligt förut eftersom jag ju blev underkänd. Jag och historia går inte ihop. Suck. Men man kan ju hoppas hoppas hoppas att jag blir godkänd nu ändå, även om det vore ett mirakel. Men mirakel är ju bra, eller hur?

På torsdag ska hemtentan lämnas in. Och jag har knappt ens läst uppgiften eftersom jag hellre tar en sak i taget... Vill inte börja tänka på det förrän imorgon kväll när salstentan är över. Herregud. Jag hatar skolan.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?