Onsdag. Ont i huvudet.

Tentan igår gick väl... Ja, det får vi se! Hehe. Var helt speedad igår och bara skrev en massa, mest svammel då jag inte visste någonting. Alltså, jag hade pluggat och visste massa om epokerna och verken, men så kommer frågor som "Jämför gudabilden i Första Mosebok med gudabilden hos Homeros." och "Redogör för synen på kvinnligt och manligt i Hamlet." Hehe. Improvisation, here I come! Alltså jag satt i alla fall i mer än två timmar och skrev, det måste vara rekord för mig. På en salstenta alltså. Även om jag bara gjort två. Och på den ena satt jag knappt en timme och blev underkänd. Det var den jag gjorde omtenta på nu, faktiskt.

Nej, för mycket svammel.

I alla fall. Kände mig konstig igår för jag kände mig så himla uppåt, så taggad! Till och med nästan såg fram emot att skriva tentan, ja ungefär tills jag fick den i handen, men ändå.

Men idag känner jag igen mig mer. Har börjat få den där känslan igen av att bara vara i vägen för allt och alla, att alla har det betydligt bättre utan mig. Så jag håller mig undan. Jag vill inte vara till besvär för någon.
Tur jag har Fallino i alla fall. Han uppskattar mitt sällskap. Alltid något!




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?