Ondskan...

Håller på att läsa Ondskan nu eftersom det är boken jag valt att arbeta med de följande veckorna; eller rättare sagt mottagandet och kritiken av den. Jag ahnn nämligen inte läsa den till lektionen förra veckan som jag skulle, och jag har inte läst den sen kanske i åttan. Inte någon större förlust heller, jösses vad seg den är. Har så svårt för att komma in i böcker som är så ointressanta för mig. Tråkigt språk och upplägg, jag kommer ingenstans... Suck. Varför i hela friden kallas huvudpersonen för Erik och hans pappa för Farsan? Det stör mig av någon anledning. Om det hade varit skrivit i första person är det klart att man kan säga farsan, men nu låter det som att det är berättarens farsa..? Typ. Blir jätteknäppt tycker jag. Och allt är så himla likgiltigt. Orkaorkaorka...




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?