Morgonrodnad

Vaknade i morse med ont i halsen och hela kroppen. Träningsvärk.
Igår var jag på gymmet vid 17-tiden och det tänker jag inte göra om - var fullt på alla maskiner! Dock var jag så illa tvungen igår då jag efterfrågat att få träffa tränare igen, så igår gick vi igenom ett nytt styrkepass till mig, så nu har jag lite omväxling och kan köra varannan gång. Känns som att det nya passet kan komma att ge lite träningsvärk. Träningsvärken idag beror nog snarare dock på att jag passade på att gå på yoga-passet igår kl 18, då jag aldrig annars hinner med det (kommer oftast hem från stallet vid halv, skulle inte funka). Det var ett tag sedan jag hann vara med på yogan faktiskt. Och det kändes. Jösses. Men det är så jäkla skönt.

Just nu sitter jag vid köksbordet i morgonsolen och dricker te. Mitt nya favoritte som jag faktiskt köpta för ganska längesen men då tyckte jag inte om det - för sött och fruktigt tyckte jag. Men nu är det faktiskt gott. Morgonrodnad heter det och blir verkligen härligt rött. Innehåller pepparmint, citrongräs, hibiscus och grapefrukt.





» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?