Helgen

Hade kanonkul i lördags. Tror jag i alla fall, hahaha. Blev dock ingen Kinky Night, så tur att vi inte satsat så mycket på passande outfits för temat. Vaknade i alla fall igår morse vid sju och låg bara och skrattade i en timme. Normalt. Läste nämligen igenom mina skickade sms, helt störda. Fick även höra att jag försökt visa ett kvitto som leg på något ställe, vilken stjärna jag är alltså! Men Reverb, min kompis band som vi var och såg innan allt ballade ur, var i alla fall hur bra som helst. Över förväntan, jag har ju bara hört dom några få gånger på deras MySpace och aldrig på riktigt.

Gårdagen ägnade jag åt att på förmiddagen (ännu inte riktigt nykter) ligga och titta på nya Skins, sedan vid lunch åkte jag till stallet och resten av eftermiddagen och kvällen tittadejag på mer Skins och sedan på tv. Cougar Town, Gossip Girl, HIMYM. Sedan sov jag. Ganska bra grejer att göra när man inte vill ha hjärnan igång, vill undvika att tänka. Så det slapp jag igår. Förutom när jag gick och la mig, då ringde jag mamma och pratade en stund. Var nog första gången igår som jag saknat min familj. På riktigt. Saknar att bara kunna gå och stjäla en kram av någon om man behöver en.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?