...I'd try to tell you that the things we had were right...

Har suttit nu och njutit lite av Rewind på mtv. Så underbart med lite "äldre" musik (var en del som var typ när jag gick i mellanstadiet... Men känns som igår. Jag börjar bli gammal.) Lite ironiskt i alla fall med tanke på att jag inatt funderade på att skriva ett inlägg och klaga på att det alltid är samma musik som spelas där. Oavsett om det är halv sju på morgonen, tre på natten eller på eftermiddagen. Men då hade jag ju lite fel i alla fall. En massa bra har det varit nu efter lunch. (Okej, nu börjar visst den vanliga repertoaren komma tillbaka igen, tänkte väl det.)

Här kommer en fin låt och video som jag och M faktiskt pratade om förra veckan, och nu när den precis spelades på mtv också var jag ju helt enkelt tvungen att lägga upp den här.

Terese

Hihi, den där kommer t.o.m. jag ihåg.

2010-01-22 • 14:14:58 | http://interweaves.wordpress.com/
Patrik

Sv. Jadu, jag vet ej. Eller Siesta ska jag nog till och Hultsfred. Men måste kolla vilka band som ska till de olika. Har inte riktigt koll än:P haha

2010-01-23 • 16:03:57 | http://patrikpetersson.blogspot.com



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?