I already found what I was looking for

Ha! Titta vad jag har gjort här, alldeles själv! (Ja det är lite halvklart bara, men ändå) Mitt i natten. När jag har en halvfärdig tenta som ska lämnas in om ca 6 timmar. Bra. Men, så kan det gå. Sannerligen, sannerligen! Haha. Nej, har inte gjort något alls här på ett tag - brist på inspiration och tid och intresse. Borde bara sitta med tentan hela den här veckan. Men det är redan för sent. Dock har jag hunnit med att pussa lite på min pojke både igår och idag.

Om ni är intresserade av att följa mig och jag kanske inte uppdaterar här så ofta igen (vem vet?) så följ med mig på Twitter, vet jag! Där uppdateras det betydligt oftare.
Puss & Godnatt (på er i alla fall, jag måste fortsätta med tentan nu..) så länge!


Monique

Hang in there bruden! Det kommer att ordna upp sig, tro mig! Vi tänker på dig här nere och håller tummarna! :-)

2010-01-22 • 07:27:37



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?