Från och med imorgon

Okej, nya tag nu! Ett tag framöver ska jag vara ego. Även om jag kanske är det annars också, men jag menar att jag mest bara ska tänka på och ta hand om mig själv; se till att jag själv mår så bra jag kan. För det är bara mitt eget ansvar. Inte för att jag mått dåligt på något vis eller så men... Äsch. Nåja. Jag ska försöka ta tag i saker och se till att jag 1. sover ordentligt och 2. hinner med allt jag vill och ska och behöver. Blir massa från och med den kommande veckan.

Mitt enda dielmma/problem just nu är hur jag ska göra på torsdag då jag är så fullbokad man kan bli; stallet på fm, sedan lektion 13-16, och egentligen Skissteknik 18-21. Men det är Nystartsfest på kvällen också... För studenterna. Ska ju såklart dit, ska bli awesome (har inte festat på alltför länge nu igen - vad är detta för studentliv jag lever?!) men frågan är hur jag ska hinna.. Hm. Sjuk på kvällen? Heh.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?