And I am the milkmaid that killed all the cows

Nu har pojken åkt hem till sig och jag ska äntligen få börja plugga igen! Ja, kände igårkväll när jag kom hem från stallet att det inte skulle bli något vettigt eller produktivt av den kvällen, var så totalt slut i både hjärna och kropp. Därför sa jag till pojke att han lika gärna kunde komma över. Så det blev fredagsmys med lite vin, chips (med en jättegod avokadodipp han fixade ihop!) och skins. Underbart.

Imorse hade jag stallet; morgonfodring och utsläpp. Pust. Man måste bränna ett par extra kalorier av att pulsa runt i snön med hästarna (som inte bryr sig ett dugg om ifall man vill gå långsamt för att det är jobbigt) i ett par lite för stora termobyxor.. Hehe. Fick ta av mig jackan när jag skulle mocka sen, höll på att svettas ihjäl, haha!
Sen gick jag och hälsade på i lösdriften också.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?