Beauty is a card that must get played

Jag har varit duktig idag. Somnade sent men ställde klockan på 8 och när jag vaknade tog jag fram Processen och satte igång att läsa igen. Läste fram till tvåtiden då jag åkte in till stan för en fika med M och sedan vidare till stallet. Nu har jag bara 5 sidor kvar, mycket spännande eftersom jag inte har någon aning om hur detta ska sluta.
Jag var i alla fall också på gymmet idag och fick äntligen ett eget styrkepass gjort och en genomgång av en man som hette Kenneth. Först var jag lite rädd att det skulle vara någon stor biffig macho sak, som man inte skulle våga säga någonting, men det visade sig vara världens snällaste och hjälpsammaste istället. Det är bra det. Så nu ska jag jäklar i det komma igång på riktigt! Innan igår hade jag inte satt min fot på gymmet på prick 3 veckor...

BILDBOMB FRÅN STALLET IDAG
:


chanette

wow när man ser dessa bilderna så ångrar man sig verkligen inte att man valt att flytta till karlstad.. flyttar från skåne till forshaga i mars.. sen ska det bli karlstad då man fått tag i en lya där..

2010-01-14 • 00:52:17 | http://darkbarbie.blogg.se/
TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Det ändrar du i stilmallen vid .commentheader a :) Säg till om du behöver bättre förklaring så kan jag göra ett inlägg om det..

2010-01-14 • 13:17:53 | http://tescho.se



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?