A chorus for this weekend

I fredags var vi på badhuset, badade och bastade. Lagade god mat. Såg på Up (som var awesome) och åt chips. Igår såg vi på Skins, var ute och gick en runda, genade över viken (där det nu finns skridskospår och promenadspår upplogade) gjorde pizza (nam nam) och medan jag var borta om i stallet bakade han kladdkaka. När jag kom tillbaka mumsade vi på den och såg på Paranormal Activity som var ganska bra. Svårt att säga. Den var ganska läskig i alla fall. Äcklig, liksom. På något sätt. Inatt vaknade jag av att jag pratade i sömnen, men det var bara skönt att vakna för jag var mitt inne i en mardröm. Idag slappade vi mest. Kikade lite på tv och åt frukost. Typ. Det har varit mys. Kommer vara tråkigt att sova själv fast lär ju inte dröja många dagar innan vi ses igen. Så det får gå.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?