Massa gjort, more to come

Blir inget gym idag. Suck. Kom hem senare än tänkt från stallet då Fallino fick sin tappsko påslagen (eller rättare sagt en helt ny - ganska omöjligt att hitta en tappad sko ute i hagen med i ett halvmeter högt täcke snö..) och när det var gjort longerade jag honom en liten stund. Knäppis var han idag, fast ändå duktig. Mest pigg och lite busig.

Innan stallet hade vi gruppmöte på biblioteket inför seminariet vi ska hålla i imorgon och efter det gick jag och Terese på stan; tittade på skor (faaaarligt - tur att jag bara hade 20 kr i plånboken) och sedan visade hon mig till Myrorna, som jag inte hade någon aning om att eller var det fanns här! Heh. Så roligt!! Vi har ingen rolig second hand-affär hemma, men här fanns ju en massa kul och fint. Blev en tekopp med fat som följde med mig hem för en tia, andra tian spenderade jag på Ica Maxi där det var specialpris på Lindt Excellence.. Mmmm! Alltför länge sen jag åt choklad, speciellt så god.

Jag åkte också en sväng till universitetet för att lämna en bok och hämta ut en tenta. Ja. Fläng fläng hela dagen. Men nu är jag hemma och har både lagat och ätit kvällsmat och bakat bröd. Nu ska jag börja läsa avhandlingen på 300 sidor som jag ska ha läst tills på onsdag ungefär. Roligt roligt...

JENNY VENNBERG

Det är bara att ta sig tid ;)

2010-02-23 • 00:00:46 | http://www.jpic.se/



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?