Träning vs Förkylning vs Plugg

Tråkigt nog blev det ingen träning igår då jag bestämde mig för att ta det lugnt på kvällen; min hosta och halsont kändes inte lovande och mycket riktigt, under kvällen började jag känna mig febrig också. Så var nog ett bra beslut. Dock hade jag ju tänkt vara effektiv ändå och läsa det vi har till torsdag också. Det blev inte, mest för att jag var så avslagen och hade svårt att fokusera. Så jag slötittade mest på tv och gick sedan och lade mig hyfsat tidigt. Dock var det ju synd eftersom jag upptäckte att vi ska läsa betydligt mer till torsdag än jag först trott - med andra ord blir det nog ingen träning ikväll heller. Eftersom vi måste läsa det tills imorgon, faktiskt, då vi ska ha grupparbete om detta imorgon och ska redovisa på torsdag. Ja, jösses.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan iväg på seminarium!

Patrik

Sv. Jag kan nog hålla med dig! ;)

2010-02-02 • 12:56:24 | http://patrikpetersson.blogspot.com



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?