Igår och idag ungefär

Igår vart det nystartsfest anordnat av skolan och jag mådde faktiskt hyfsat hela dagen (ingen feber i alla fall och huvudvärken tog inte död på mig) så ja, jag gick dit. Det var roligt. Eller, haha, det var roligt innan vi kom dit typ. Ja. Äsch.

Idag har jag mest försökt ta det lugnt och sedan varit i stallet. Nu tänker jag inte bara försöka ta det lugnt utan faktiskt göra det också. Lägga mig i sängen eller soffan och lyssna på Mörkrets Hjärta som jag fått som ljudbok av min fina vän Terese. Jag är inte så mycket för ljudböcker i vanliga fall, men om jag bara kan ta bort alla tankar och distraherande saker så ska det nog gå. Det är i alla fall inte lika jobbigt som att ta upp boken och faktiskt läsa (just denna är ju svår då jag fortfarande inte fått hem mitt paket med böcker...). Nåja. Nog med svammel.

Jakob Andersson

Svar: Men åh, tack så jättemycket! :)

2010-02-07 • 01:03:38 | http://detvarmindag.blogg.se/



» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?