Baka och stöka

Igår kväll diskade jag, eftersom jag varit lat ett par dagar och hela diskbänken var full av disk och annat tråkigt (ska tilläggas att det är inte precis svårt att fylla min diskbänk med tanke på storleken på den..). Så igår tog jag tag i det och diskade undan allt. Gick faktiskt ganska smidigt och lätt och sedan var det gjort. Men en halvtimme senare satte jag igång och storbakade (bröd, baguetter och bullar) så att jag skulle slippa tänka på det de närmaste dagarna. Alltså såg det efter en halvtimme lika tråkigt och belamrat och mjöligt ut igen. Suck. Får ta tag i det idag. Sen. Innan jag går och lägger mig i alla fall...

Tror jag ska dela med mig av receptet på mina frukostbullar sen idag! De är så himla goda, tar lite tid men det är det värt. Mumsade på dem i morse. Nam nam.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?