Nya tag!

Okej, nya tag idag! Vi får se hur långt det räcker. Kunde aldrig börja med hemtentan igår heller eftersom jag mådde så jäkla dåligt hela dagen. Lyckades i alla fall somna, närmare 1-2 tiden, med en lampa tänd. Vet inte varför, men det hjälpte. Då kändes det väl som att det inte var meningen att jag skulle sova, så då gick det.. Hm. Hjärnan är knäpp.

I alla fall. Nya tag! Ska se hur mycket jag kan få gjort och hur bra det blir, men det värsta som kan hända (och förmodligen kommer att hända) är att jag får U och får göra om hemtentan. Men hellre en om-hemtenta än en salstenta! Dessutom ska jag prata med min lärare och förklara mitt läge... Inte för att det förändrar någonting, men hon kanske förstår i alla fall, att det inte bara är som jag är lat eller obegåvad. Ibland går det bara inte.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?