Your arms full, and your hair wet, I could not speak

Är hemma i Skåne nu. Hos pappa. Som sedan i våras bor i en liten håla (som på min gymnasietid var den största närmaste civilisation). Jag och min syster är här. Och ikväll kom farmor över på middag. Fina fina farmor.

Sov cirka en timme i natt. Mitt eget fel. Men lika trött blir man ändå. Åkt tåg halva dagen. Frusit lika mycket, eller mer. Fryser hela tiden. Usch.

Annars kan väl dagen sammanfattas med att allt känns lite konstigt. Att vara här, med familjen, i Skåne. Att det är julafton i morgon. Att en nära vän och mer inte vill veta av en alls. Att inte kunna få vara i sin egen lägenhet, ens egna lilla koja och krypa upp och göra vad man vill när man vill. Jag längtar faktiskt redan tills på måndag...




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?